Leadership-ul strategic sau dezvoltarea abilitatatii de a conduce organizatia, nu înseamnă doar stabilirea drumului ci si urmarirea si executarea planului pana la finalizare.
 
Leadership-ul strategic este abilitatea de a defini si de a dezvolta scopul organizatiei, de a determina strategiile cheie, de a selectata oamenii potriviti pentru rolurile potrivite si de a supraveghea procesele necesare pentru atingerea succesului.
 
Un lider strategic utilizează munca in echipa si colaborarea pentru a defini și dezvolta scopul organizatiei, strategiile cheie si cele mai eficiente procese, pentru ca organizatia să aibă succes.
 
Programul va ajuta sa: 
  • clarificati scopul strategic al companiei ;
  • completati o evaluare strategica cuprinzatoare (unde vă aflati acum în piată);
  • creati propriul plan de dezvoltare strategica (unde doriti să ajungeti);
  • puneti în aplicare planul dumneavoastra de executie strategica (cum voi ajunge acolo).
 
Contactati-ne, daca doriti sa excelati în domeniul dumneavoastra de activitate!
Suntem gata sa va ghidam pe parcursul procesului.