Alegem, în mod firesc, oameni cărora le place să vorbească (în special la telefon). Asta poate deveni însă o problemă dacă, în discuția cu prospectul, suntem tentați să vorbim mai degrabă decât să ascultăm, să controlăm conversația pentru a nu pierde vânzarea. Putem rata astfel ocazia de a descoperi nevoile clientului, de a construi o relație de încredere și, în final, de a vinde.

Programul Abordarea telefonică eficace se adresează oamenilor activi din vânzări care doresc să obțină rezultate semnificativ mai bune într-un timp mai scurt.
Implementarea programului se face în sesiuni de lucru săptămânale, cu durata de două ore/sesiune, pe o perioadă de 3 – 4 luni.
În sesiunile săptămânale lucrăm împreună la realizarea obiectivelor tale specifice.
 
Rezultate pe care le poți obține prin participarea în programul Abordarea telefonică eficace:
  • Îmbunătățirea procesului de prospectare;
  • Dezvoltarea relațiilor cu clienții;
  • Comunicare eficientă;
  • Dezvoltarea de abordări care vând;
  • Identificarea nevoilor clientului și transformarea în oportunități de vânzare;
  • Depășirea reținerilor și a obiecțiilor;
  • Cross selling & Up-selling.
Pentru o evaluare gratuită a eficienței și eficacității interacțiunilor telefonice cu clienții dumneavoastră, va invităm să ne contactați chiar astăzi!