Când vorbim despre serviciul de preluare apeluri de la clienți și despre performanțele operatorilor inbound, suntem intresati în primul rând de numărul de apeluri pe care le tratează un operator, calitatea apelurilor și modul în care sunt gestionate aceste apeluri.

Clienții noștri așteaptă mai mult decât să le răspundem la întrebări - vor să discute cu o persoană pregătită, care poate să le rezolve rapid solicitările. Din acest motiv, un call center sau un departament care asigura serviciul de suport clienți, care dorește să răspundă așteptărilor în creștere ale clienților, face constant investiții în programe de formare pentru agenții săi de inbound și outbound.

Programul nostru de creștere a eficienței și eficacității în preluarea apelurilor clienților urmărește îmbunătățirea abilităților de:
  • Comunicare eficientă
  • Ascultare activă
  • Empatie în comunicare
  • Interpretare a mesajului clientului
  • Rezolvare a problemelor
  • Dezvoltare a relațiilor cu clienții
  • Transformare a unui client nemulțumit în client fidel
Pentru o evaluare gratuită a eficienței și eficacității interacțiunilor telefonice cu clienții dumneavoastră, va rugăm să ne contactați!